úterý 9. prosince 2008

Převod filmů s titulky pro iPhone na Windows

Takže... máme film v angličtině v souboru s příponou .avi, k tomu další soubor s titulky s příponou .src. Cílem je vyrobit jeden soubor s příponou .mp4, který bude obsahovat obojí a půjde přehrát v iPhone.

Včera jsem hledal, jak udělat takovou konverzi na Macintoshi. Dnes jsem se podíval, jak by to šlo pod Windows.

Pro Windows jsem našel pěkný program Media Coder.
Je zadarmo a umí asi tisíc věcí, což je jeho velká výhoda, ale současně i nevýhoda - je výrazně složitější než Submerge na Macu.
Naštěstí má připravené předvolby pro různá mobilní zařízení včetně iPhonu, které konverzi zjednoduší.

Postup konverze:

Přes tlačítko Add se vybere .avi soubor s filmem.
Přes tlačítko Extension se vybere extenze pro iPhone/Touch.


Ještě zbývá přidat titulky. V extenzi kliknout na Subtitle:


A v dalším malém okénku "Subtitle" vybrat soubor s titulky


Zavřít malé okénko, kliknout na Start a jede to.

Nezkoušel jsem všechny funkce programu (na to nebyl čas), ale pokusná konverze jednoho filmu dopadla dobře. Na novém PC s Windows Vista běžel Media Coder svižně. Pod VMware na iMacu je ale tak pomalý, že nemá cenu ho pouštět.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nesetkal jsi se s problemem, ze nektere .avi soubory nelze prevezt?.. Nacte se mi to, pridam titulky, ale po prevodu mam cerne okno bez obrazu, jen titulky a zvuk jede..

V.H. řekl(a)...

Zatím teda ne...

V.H. řekl(a)...

MediaCoder už bohužel není na původním místě (Sourceforge) ke stažení, protože autoři z něj udělali closed source a "dovybavili" ho malwarem. Škoda.