pátek 3. července 2009

Napodobenina iPhone z Číny

Napodobenina iPhonu z Číny, falešný iPhone...
Slyšeli jsme jistě všichni, že něco takového existuje, ale málokdo to viděl na vlastní oči.
Bohužel i v Čechách je možné na takovou věc narazit. A to i formou "výhodné koupě" od podvodníka, který tvrdí, že jde o originální iPhone.

Jak poznat, že jde o padělek?

Napodobenina vypadá navenek na první pohled stejně jako originál a věrně je napodobený i obal. Uvnitř je to ale úplně jiné zařízení.

Následující fotografie mám od člověka, který bohužel na podvodníka prodávajícího napodobeninu jako originál narazil a nechce, aby se nachytal někdo další. Jsou zveřejněné s jeho svolením:



Na první pohled vypadá jako originál

Vrchní strana - krytka SIMky se odklápí do strany, u originálu se vysunuje jako šuplíček nahoru. Kovový rámeček displeje má výběžky kolem tlačítka a kolem konektoru na sluchátka - to u originálu také není.

Po zapnutí - ikony jsou podobné, ale jejich názvy jsou jiným písmem - je větší a připomíná písmo psacího stroje


V základním menu jsou programy, které na originálu nejsou (MP4, Radio, Storage...).

Jak vypadá originál je možné se podívat na www stránkách výrobce http://www.apple.com/iphone/gallery/

Napodobenina iPhone 4 také existuje - po stránce vzhledu je k nerozeznání od originálu, po stránce funkčnosti najdete všechny parametry zde.

Zajímá vás iPhone? Přečtěte si další články o iPhonu na tomto blogu!

20 komentářů:

milan řekl(a)...

předpokládám že systém v něm nahraný je pouze MAC OS X like a iphonovským MAC OS X nemá nic společného, nebo se pletu?

V.H. řekl(a)...

Přesně tak, Mac OS X uvnitř není.

Anonymní řekl(a)...

Já mám ten iphona z Číny ale je úplně stejnej a navíc můžete pracovat z 2 simkartama najednou.A daj se donej dát hry,obrásky,videa,je v nem kamera,foták...jsou úplně stejný...

V.H. řekl(a)...

Hm a dají se do něj nahrávat aplikace pro iPhone z AppStore? To asi ne, že?

Anonymní řekl(a)...

To nevim ale mám tam všechno ale to velký tlačítko se trochu prohíbá... :( máte ten iphon ž Číny nebo z Česka a neni to Čínskej iphone ale napodobenina iphone...Jinak je super :)

Anonymní řekl(a)...

No já mám ten čínský a jsem s ním spokojený.Po několika denním srovnávání s originálem ( od sestry ),jsem zjistil,že napodobenina je v něktrých případech dokonce lepší.Hlavně díky tomu,že nejde o originální verzi MAC.OS,ale o podivný hybrid Javy a kdovíčeho je pohyb v menu neskonale rychlejší a ne tak těžkopádné jako u originálu.Výdrž baterie při používání stejných věcí zároveň na obou ( video )je opět u napodobeniny delší o více než dvě a půl hodiny.Nemluvě o vestavěné dvbt televizi.Na druhou stranu má horší fotoaparát,o trochu horší dílenské zpracování.Navíc,nejsem si jistý kolik uživatelů používá u originálu AppStore,které tady u tohoto přístroje nemá stejně význam.Do tohohle jde nahrát vše hned a hlavně zdarma.I funkce jsou naprosto totožné do nejmenších detailů.Ale co by jsme taky za cenu necelých 2000 kč českých chtěli.Takže zdravím všechny co si pořídili několikanásobně předražený stroj za více jak 12000 kč a mají strach,aby ho neztratili,aby jim ho nikdo neukradl apd.

Anonymní řekl(a)...

Doposud nejvydarenější a nejdokonalejší napodobenina iPhone. Kromě mnohých dalších výhod, tento model je na 2 sim karty, které fungují současně. Je na nerozeznání od originál iPhonu. Za zmínku stojí, že na rozdíl od originál iPhonu je tenší, lehší, podporuje MMSky, má slot na paměťovou kartu, podporuje Javu, nahrává video, ma rádio, hry, wap, handwriting. Do Sciphonu si můžete stáhnout programy, které vám budou podporovat nátáčení videí, Google Earth.
Na mobilu je velmi kvalitní připojení k internetu, využívá se k tomu prohlížeč Opera.
Výhoda oproti iPhonu je je hlavně cena, dá se pořidit již od 2000,-, což je o celých 8000,- než iPhone. Má také kvalitni fotoaparát, rozlišení displeje je 240×320.
Má dobrou qwerty klávesnici, vzhledově se liší jen tím, že na zadní straně nemá klasické jablko.

V.H. řekl(a)...

Díky za info!
Podle popisu to umí zjevně dost, zvlášť za ty peníze. Ohodnotil bych to jako slušně vybavený telefon, který napodobuje iPhone vzhledem. Osobně bych si to asi nepořídil, ale když to někomu vyhovuje, tak proč ne. Hlavně když to nekoupí od podvodníka jako iPhone za cenu iPhonu.
Podle popisu předpokládám, že do toho jdou nahrávat aplikace napsané v Javě, ne aplikace z AppStoru.
Nejste náhodou z Prahy? Rád bych se na to podíval.

Anonymní řekl(a)...

Podívejte se na netu na výrobek pod jménem Sciphone i9+ nebo Sciphone i68 ... popřípadě na Youtube jsou HD recenze těchto.

Anonymní řekl(a)...

Mě je zatim 12 ale ten mobil je pro mě ideální a nejlepší ale má trochu menčí displej ali necelej 1cm...A rychlejc se poškrábe... :-( :-)

Anonymní řekl(a)...

prominte je mi 22 né 12

Anonymní řekl(a)...

ahoj mam taky ten cinskej iphone 3GS a spatne mi funguje jako by potreboval prekalibrovat proste mi nefunguje tam kam mackam nevite jak bych tam prehral system nebo co s tim mam delat???? dik

Anonymní řekl(a)...

chcela by som sa opytat ci tato napodobnenina ma WIFI mne tu pise ze ten telefon WIFI ma ale nejde spustit

Anonymní řekl(a)...

kde se dá koupit
??? :D

Anonymní řekl(a)...

Dobrý deň ja mám tiež napodobeninu iphone ale neviem ako sa don daju stiahnut hry mohli by ste mi napisat ako a z kade sa daju stiahnut :D

Anonymní řekl(a)...

no já jsem tu napodoběninu koupi a mám ho již pul roku a slouží mi dobře wifi mi na tom jede bezproblému koupil jsem to za 4ooo kč nemam co dodat je dobrý... a příjde mi k ničemu když si kupujete phone 4s za cca 15 litrů tak je to vážně k hovnu

Unknown řekl(a)...

a neviete kde sa da kupit taky fake abo na neho nahradne diely ?? lebo mam fake iphone 3gs a pukol mi predny kryt dotykovi tak a neviem kde to mam hladat

michal řekl(a)...

Těch kopií je spousta. Ale ono ne každá kopie je špatná. Samozřejmě se tu teď nebavím o tom, že je to minimálně neetické. Ale co je dneska etické? Prodávat telefony za šílené peníze, když si můžu koupit něco levnějšího? Takže asi tak. :) Ale chápu, že někdo prostě ten iPhone potřebuje. Takže pěkný PR článek, ale ve finále se trochu minul účinkem. :)

František Klapal řekl(a)...

Kamarád si nedávno spíš ze zvědavosti koupil právě jednu takovou kopii iPhonu 12. Když mi to ukazoval, tak jsem byl docela překvapený jak je to prostředí věrohodné. Dokonce i fyzicky byl iPhone až na pár detailů skoro k nerozeznání od originálu. Překvapivě na něj sedělo i takové to tvrzené sklo na iPhone.

janavlac řekl(a)...

Toto mi hodně připomíná první smartphone, který měl můj manžel. On ale měl originál iPhone. Už nevím ale který to byl model. Já jsem si iPhone koupila až mnohem později. Jiný telefon bych ale nechtěla. Nedávno se mi rozbil a když jsem přemýšlela jaký další telefon si pořídit, opět jsem vsadila na iPhone. Teď mám jedenáctku z https://www.f-mobil.cz/mobilni-telefony__os_apple-ios