Zápletka je jednoduchá: Majitel reklamní agentury se rozhodne z nějakého důvodu svou firmu nenápadně zničit. Vyhází schopné zaměstnance, najme pečlivě vybrané neschopné a do vedení dosadí svého synovce, aby to celé pohlídal.
Podle upoutávky to vypadalo na pěknou a nápaditou komedii s dobrými herci.
Po prvních deseti minutách filmu jsem ale najednou měl pocit, že toho vlastně k smíchu tolik není. A že všechny vtipné scény filmu už znám z traileru a další čekat nemůžu.
Naštěstí zhruba v půlce se děj docela pěkně rozjel, přišel nečekaný zvrat a až do konce jsem se dobře bavil. Zvlášť některé reklamy natáčené ve snaze firmu zlikvidovat jsou úžasné. Třeba Marek Vašut v reklamě na Xbox (z toho Microsoft asi nadšený nebude...).
Jedna věc mi ale vrtá hlavou. Na začátku filmu Leo jede na natáčení filmu bílým favoritem. Z natáčení domů jede stopem. Proč?
Trailer filmu začíná výbuchem bílého favorita, ale ve filmu ta scéna chybí (plus několik dalších z traileru).
Chybí v kopii, ze které promítají ve Slovanském domě, pár metrů filmu?
Nebo je dnes trailer součástí filmu a diváci ho musí vidět předem, aby pak pochopili souvislosti?
Žádné komentáře:
Okomentovat