Po řadě pokusů a hledání rady na netu došla trpělivost a iPhone šel zpátky k O2 k reklamaci.
V prodejně na Václaváku, kde byl koupený, si telefon prohlédli (asi jako si prohlížíte zajímavého brouka, o kterém nevíte, jestli náhodou nekouše) a řekli, že ho teda pošlou do servisu, ale že nemají náhradní k zapůjčení na dobu opravy. Ale mohli by ho mít v Jindřišské.
V Jindřišské měli dokonce specialisty na iPhone, kteří o něm opravdu něco věděli. Telefon prozkoumali a vyzkoušeli, že opravdu nevypíše seznam GSM sítí, poptali se na kde co, prohledali nějakou dokumentaci a vzali ho k reklamaci. Kdyby byl reklamovaný do 7 dnů od zakoupení, tak by ho prý vyměnili za nový, takhle ho musí poslat do servisu, zpátky bude maximálně do 30 dnů, odhadují to tak na 14 dní.
Náhradní iPhone k zapůjčení po dobu opravy? Samozřejmě, ale za vratnou zálohu 4.000 Kč. Bez zálohy jedině jednoduchou Nokii.
"Proč chcete ještě zálohu, když tady nechávám mobil, který má větší cenu než čtyři tisíce?"
"Protože ho reklamujete jako rozbitý a pro nás má tím pádem nulovou hodnotu".
No, mohlo by být asi i hůř, jak se píše zde.
Ještě dodatek: náhradní iPhone půjčí O2 jen tomu, kdo má jejich tarif, ne předplacenou kartu a už vůbec ne tomu, kdo má jiného operátora
Žádné komentáře:
Okomentovat