čtvrtek 13. října 2011

Všechno v upgradu


Včera večer vypustil Apple verzi iOSu 5.0 a celý svět, včetně mě, začal aktualizovat iVěci. Podle očekávání zřejmě servery Applu nápor nezvládaly a ne všechno prošlo hladce - třeba mně skončil telefon ve stavu "cihla" a setrval v něm dvě hodiny. Konkrétně se objevila tato chyba:



Podle "Dalších informací" jsem měl zkontrolovat připojení na Internet a zkusit to znovu... zkoušel jsem to tak po deseti minutách, než to konečně prošlo a iPhone se zase dostal do použitelného stavu.
Neztratil jsem žádná data a považuji to za zanedbatelný trabl vzhledem k tomu, co všechno se měnilo:

  • upgrade Mac OS X Lion na verzi 10.7.2
  • upgrade iTunes na verzi 10.5
  • upgrade iPhonu na iOS 5.0
  • upgrade iPadu na iOS 5.0
  • upgrade Apple TV
  • převedení ze služby MobileMe na službu iCloud včetně migrace dat
  • upgrade velkého počtu aplikací iPhonu na nové verze kompatibilní s iOS 5
  • upgrade aplikace iPhoto
Jsem smířený i s tím, že se dnes odpoledne nemohu dostat do své pošty na MobileMe a webová stránka iCloud.com mi místo toho ukazuje chybovou hlášku:


Mimochodem - krásně graficky sladěnou s podobnou hláškou na iPhonu.

Žádné komentáře: