čtvrtek 30. října 2008

Přežití v kanceláři podle HP

Ve zpravodaji firmy Hewlett-Packard mi přišel odkaz na pěkný článek 8 tipů jak přežít v kanceláři. Jedná se o kancelář typu open-space, tj. všichni v jedné obrovské místnosti.
Samozřejmě, že je to super uspořádání, protože "podporuje komunikaci a spolupráci mezi pracovníky a motivuje je k vyšší produktivitě".
Nicméně z tipů mám pocit, že to tak úplně ideální nebude.
Daly by se totiž zkrátit na dva body, které něco o pohodě v open-space naznačují:
  1. snažte se ostatní co nejméně rušit (vydávejte co nejméně zvuků a nevrážejte jim do stolů, když jdete na wc).
  2. sami se co nejvíc snažte od okolního hluku izolovat (např. sluchátky na uších)
A pointa?
Kupujte si do open-space tiskárny a kopírky firmy HP, protože tisknou potichu.

Žádné komentáře: