středa 11. července 2012

Mail Unread Menu - utilitka pro Apple Mail

Mail Unread Menu je plugin pro Apple Mail. Obohacuje ho o jednu funkci, která mi chyběla. Normálně Apple Mail ukazuje počet nových mailů červeně na své ikoně v Docku. Ale já kvůli úspoře místa na monitoru nechávám Dock automaticky zajíždět a proto jsem začal hledat, jestli by šel Apple Mail nastavit tak, aby malé červené kolečko s číslem ukazoval místo na ikoně v Docku ve stavovém řádku. Aplikace sama od sebe to neumí, ale našel jsem právě skvělý plugin Mail Unread Menu.
Zhruba po měsíci můžu říct, že plugin funguje a překvapivě umí víc věcí, než jsem čekal:

  • volitelně umí ukazovat počet nových, ale i nepřečtených a přečtených mailů
  • poradí si s tím, že používáte víc e-mailových účtů najednou, POP3 nebo IMAP
  • ukazovat počet nepřečtených mailů jen v inboxu nebo ve všech složkách
  • určité složky ignorovat
  • nastavit typ a barvu ikonky a čísel ve stavovém řádku
  • vyvolat Mail kliknutím na ikonku ve stavovém řádku
Zkrátka je vidět, že autor na tomto pluginu pracuje už dlouhou dobu.





Utilitka je zdarma a pokud ji člověk považuje za hodně užitečnou, může autora dle vlastního uvážení obdarovat přes PayPal.

Žádné komentáře: