neděle 25. dubna 2010

Co s Boot Camp Windows po výměně disku

Vyměnil jsem v iMacu interní disk, na kterém byly kromě Mac OS X také přes Boot Camp v samostatném diskovém oddílu nainstalované Windows.
Mac OS X jsem zprovoznil jednoduše - nainstaloval čistý systém z instalačního DVD a přes Time Machine kompletně obnovil data a nastavení systému.
A Windows? Vzhledem k tomu, že jsem poslední rok ani jednou iMac nenabootoval do Windows, ale spouštěl jsem je v emulaci přes VMware Fusion, rozhodl jsem se nedávat je už na samostatný diskový oddíl, ale udělat z nich jen virtuální stroj.
Chvíli jsem tápal, ale nakonec se migrace Windows z vymontovaného disku do podoby virtuálního stroje ukázala být velmi jednoduchou záležitostí:
  • Vymontovaný disk se připojí k iMacu (např. přes USB 2.0 x IDE&SATA adaptér - užitečná věcička)
  • Pustí se VMware Fusion
  • Ve Virtual Machine Library se objeví "Boot Camp Partition"
  • U ní se vedle "Settings" objeví ikonka "Import"
  • Na ni se klikne a migrace se rozběhne.


A je to.

Žádné komentáře: