sobota 7. listopadu 2009

Hlodavec bez kuličky

Šel jsem tak kolem prodejny iStyle a napadlo mě zeptat se, jestli náhodou nemají novou Magic Mouse. A měli. Nikoliv vystavenou u počítače, protože jde o myš bezdrátovou a tudíž snadno přenositelnou až odnesitelnou. Byla pečlivě hlídaná někde vzadu, ale na požádání ji zapůjčili na vyzkoušení.

I vyzkoušel jsem si ji (pod bedlivým dohledem prodavače, který mě sledoval ze strategické pozice mezi mnou a dveřmi z krámu) a neodolal a mám ji doma. Myš bez kolečka nahoře (v Applím případě bez kuličky nahoře) a s plochou citlivou na dotyk je podle mě stejně revoluční jako kdysi první myš s kolečkem.

Pěkný popis Magic Mouse je na www.kamakudy.cz.

3 komentáře:

Filip Růžička řekl(a)...

Znamená to že je už běžně v prodeji? a webu jim stále visí jakási rezrvace na prodejně. A jestli jo, kolik za ni chtěj?

V.H. řekl(a)...

Ano, iStyle v Praze v Revoluční, v pátek, 2190Kč.

Filip Růžička řekl(a)...

Díky, zítra pro ni jedu :)