pátek 28. srpna 2009

Navigace - ano, ale chce to držák na iPhone

Používám v iPhonu pro navigaci v autě aplikaci Sygic Europe. Funguje pěkně, ale bohužel nemám na iPhone žádný držák, kterým bych ho upevnil na palubní desku nebo na čelní sklo, jak je u navigací zvykem. Mívám telefon opřený buď nahoře na palubní desce nebo leží dole před řadicí pákou, jak kde to jde, podle typu auta.
Nahoře na palubní desce naviguje bez problémů. Dole je to s ním horší - pravděpodobně má dole špatný signál z družic a polohu nedokáže určit dost přesně.

To má nepříjemný efekt - někdy si myslí, že jedu po jiné silnici než ve skutečnosti. I naplánuje náhradní trasu a snaží se mě po ní navigovat.
Typická ukázka je na obrázku: jedu po E55, ale Sygic se kvůli nepřesnému určení polohy domnívá, že jsem na souběžné silnici pár desítek metrů vlevo. Kdybych v tu chvíli poslechl hlasový povel "po sto metrech odbočte vpravo", sjel bych ze správné trasy.

Jinak s aplikaci Sygic jsem spokojený. Dá se použít i pro orientaci v městě, umí naplánovat i pěší trasu, zatím jsem nenarazil na adresu, kterou by to nenašlo.
Budu si muset nějaký držák na iPhone do auta sehnat.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Resim stejny problem, ale neprisel jsem na zadny drzak ktery by mi vyhovoval. Stacilo by mi nabijeni + pripojeni audia a pokud mozno ne moc kabelu...