pondělí 19. ledna 2009

Co se taky může stát s iPhonem...

iPhone nemá smysl používat bez rozumného datového tarifu. Jinak se člověk nedoplatí.

Předpokládejme, že to někdo neví, budiž... Ale proč mu to operátor při prodeji iPhonu nevysvětlí? Proč ho neupozorní na to, co se může stát?

-a-
Od te doby co jsem stahnul fw 2.2 kdyz smazu nejakou aplikaci, zepta se me to, jestli ji chci ohodnotit a pak teprve se smaze ale nahore v te panelove liste se ukaze ikonka ktera se objevi kdyz se telefon pripoji na internet. Takze kdyz smazu nejakou aplikaci, pripojuje se to na net?

-b- jj pokud das ze ji ohodnotis tak se připojí na net, ale myslim ze kdyz das ze to hodnotit nechceš tak se nic neděje a jen se smaže :)

-a- kdyz tam cancel, tak se mi tam ta ikonka zobrazi taky.. Jen ze moji maminku znervoznil ucet za UMTS 10 000,- Kč.. ale tak to snad nebylo jen timletim O:) :D

-c- Mně se stalo něco podobnýho, akorát to bylo 19 tisíc s DPH :) čeká mě eště 5 splátek...

-d- a já sem se vztekal kvůli dvoum tisícům za IMAP protokoly.. to sem proti vám docela břídil.. :-D

-e- dneska jsem platil nastvanej 996,- a koukam, ze to neni nic :D oproti expertum:))

Žádné komentáře: