pátek 16. března 2007

První pád

Tak jsem přišel na to, jak Visty bezpečně zbourat.
Zkoušel jsem připojit se na ně vzdáleně z notebooku s XP přes Remote Access Connection. Povolil jsem ve Vistách vše potřebné (je to zhruba na stejném místě jako v XP, tj. Control Panel/Systém/Remote Settings) a zkusil se připojit. Zadal jsem jméno, heslo a BUM, Visty se restartovaly. Po naběhnutí se objevilo okénko s nápisem, že systém se zotavil z těžké chyby a jestli chci asistenci. Souhlasil jsem a za chvíli se objevilo - za problémy může ovladač grafické karty, aktualizujte ho buď u Microsoftu nebo u výrobce. Hezké!
Nicméně aktuálnější driver pro mou grafickou kartu není... takže o vzdálené ploše si musím nechat zatím jenom zdát.
Tuhle chybu vyřešil později Microsoft v rámci automatických updatů, takže teď už se s ní asi nikdo nesetká.

Žádné komentáře: