pátek 31. srpna 2018

Diktování v aplikacích na Apple Watch

Na Apple Watch jde vkládat text do aplikací místo psaním na klávesnici diktováním. Přestože Siri česky neumí, nadiktovat v češtině SMS nebo poznámku jde docela dobře. V podstatě u všech aplikací, které jsou v hodinkách přímo od Applu, funguje diktování v češtině dobře.

U jiných aplikací se ale může stát, že se snaží převádět řeč na text jako by mělo jít o angličtinu.

Pomoc: na iPhonu v Nastavení / Obecné / Jazyk a oblast nechat jako Jazyk iPhonu jen Češtinu. Jsou-li tam jiné jazyky (včetně Angličtiny), smazat.

1 komentář:

novaklen řekl(a)...

Já teda Apple watch používám spíše na přijímání hovorů, psát pomocí diktování jsem skrze ně ještě nezkoušela. Asi to ale někdy vyzkouším, díky za tip. Je ale pravda, že je mám teprve pár týdnů. Zatím jsem s nimi ale moc spokojená. Ještě jsem si na ně ani nestihla sehnat žádné ochranné sklo. To ale asi napravím hned příští týden.